PARTICIPACIÓ CIUTADANA
02-04-2016 12:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La nova junta de l'associació de veïns del Barri de Mar, encapçalada per Fèlix Senabre, ja s'ha reunit amb els responsables del govern de Vilanova i la Geltrú per començar a tractar algunes de les reivindicacions veïnals més urgents. Un dels temes que ha centrat aquesta primera reunió ha estat l'accés a l'estació de trens des del barri de Mar: "ens han explicat les novetats per aconseguir els nous passis i les noves màquines de validació que hi posaran. És un tema en el que no hi podem estar d'acord per la limitació de pas que aquestes mesures suposen. De totes maneres, sí que ajudarem l'Ajuntament a fer pressió per aconseguir un pas definitiu però no deixarem d'insistir en que, mentrestant, la solució ha de ser molt més clara i ha d'arribar a tothom".
La reunió també va servir per tractar temes com la guingueta del parc de ribes roges, el passeig i l'arranjament del carrer Àncora.
PUBLICITAT
PUBLICITAT