DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TENNIS

L'equip femení +30 del CT Comarruga Atlétic aconsegueix els tres punts


Redacció El Vendrell

04-05-2016 10:21

Foto dels 2 equips femenins. Eix

L'equip femení +30 del CT Comarruga Atlétic es va portar els 3 punts en joc de la Lliga Interclubs provincial en la seva visita al CT Torredembarra diumenge passat 1 de maig en imposar-se en els 3 dobles disputats.

Gloria Riera i Elena Martín guanyaven a Josefina Picart i Roser Hernández per un doble 6/2. Mari Angels Miralles i Carmen Bernal s'imposaven a Ana Cañete i Mari Carmen Sanz per 4/6 6/2 10-7. Per finalitzar Elena Martín i Mari Angels Miralles, que doblegaven, guanyaven el seu partit contra Bàrbara Peek i Cristina Costas per 2/6 6/3 10-5.

Per la seva banda l'equip masculí +40 del CT Comarruga Atlétic no va poder arrencar cap punt en la seva visita al potent CT Reus Monterols en l'última jornada de la Lliga Catalana de FCT.

La prova de Comarruga del Circuit Head Promeses continua disputant-se en les instal·lacions del CT Comarruga Atlétic.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.