DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El PSC sadurninenc es compromet a assistir a les assemblees pel TGV, que s'inicien avui


EL PUNT

14-07-2003 6:26

Els socialistes consideren «precipitada» la consulta popular, però no la boicotejaran


El nou govern de Sant Sadurní afronta el primer repte del mandat: la convocatòria d'una consulta popular sobre el conflicte del tren de gran velocitat (TGV), que se celebrarà divendres vinent. Els tres partits en el govern (CiU, ERC i AMI) han fet una crida a la participació, ja que consideren vital aquest tema. Els socialistes, per la seva banda, han criticat la «precipitació» amb què s'ha convocat la votació i així ho faran saber als ciutadans, però deixaran que els seus simpatitzants votin lliurement. L'Ajuntament ha programat per avui la primera de les tres assemblees informatives sobre el referèndum.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.