PUBLICITAT
FLASH
14-07-2003 6:26
Comparteix la responsabilitat del govern de Vilafranca des de fa vuit anys amb les tasques al capdavant del PSC de Vilafranca. Clar defensor del pacte de govern entre el PSC i ERC a la capital de la comarca, ha aconseguit veure el canvi de govern al Consell Comarcal gràcies a aquesta aliança. Marcel Esteve ha passat per les regidories de Cultura, de Comunicació i Participació Ciutadana i ha estat portaveu comarcal dels socialistes. Ara assumeix la direcció de futur que Vilafranca encarrila amb el nou ordenament i el pas del TGV.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT