DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

JARDINERIA

Vilanova replanta un margalló històric a la rotonda de la ronda Europa


Redacció Vilanova i la Geltrú

25-05-2016 18:44

Fa més de dues dècades, per les obres d'ampliació de l'escola Santa Teresa a la rambla Principal, l'exemplar de margalló va ser extret i replantat a la plaça de les Neus

Vilanova replanta un margalló històric a la rotonda de la ronda Europa. Ajuntament de Vilanova

El servei de Jardineria de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha replantat un exemplar de margalló que originàriament estava a un jardinet de la rambla Principal.

Fa més de dues dècades, per les obres d'ampliació de l'escola de les Tereses a la rambla Principal, l'exemplar de margalló va ser extret i replantat a la plaça de les Neus on s'hi va estar fins que es van realitzar les obres de remodelació de la plaça. A conseqüència d'aquestes es va retirar i  en els darrers anys el margalló ha estat replantat en un terreny del servei de Jardineria on s'ha pogut recuperar dels processos d'extracció i replanteig efectuats.

Finalment els serveis tècnics de la Regidoria de Serveis Viaris han valorat el bon estat de la palmera i han optat per cercar-li una ubicació definitiva a la ronda d'Europa a la cruïlla amb el passeig Marítim.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.