REDUIR COSTOS
01-06-2016 18:52
CCV (Central de Compres Vitivinícoles SL), ha començat l'activitat aquest mes de juny amb l'objectiu de reduir significativament costos a les empreses del sector. CCV és una nova empresa que té per objectiu posar en valor l'eficiència de la compra conjunta de productes, serveis i subministraments específics del sector vitivinícola. Posa èmfasis en aquells que no generen valor afegit al producte i que, a causa de l'atomització i manca de volum dels cellers, no els hi permeten aconseguir una òptima posició negociadora, cosa que acaba per elevar costos i reduir la competitivitat.
CCV no comercialitza directament, sinó que posa a disposició dels seus associats els acords establerts amb les empreses proveïdores, algunes de les quals ja estan servint actualment als cellers. S'ha arribat a aquests acords seguint processos d'homologació de proveïdors, productes i serveis que garanteixen els màxims estàndards de qualitat.
Amb seu a Vilafranca del Penedès, l'equip de CCV, format per 4 professionals i dirigit per Joan Olivella, compta amb una experiència de més de 20 anys al món de les compres de subministraments i serveis dels sectors vitvinícola, publicitari i bancari.
Per Joan Olivella: "Després de les primeres operacions, s'ha detectat un notable marge de millora en els preus d'adquisició que afecten a diferents àrees de despesa -des de la vinya, passant pel procés d'elaboració o la logística". L'empresa, que ja ha iniciat les primeres operacions. En una primera fase, té previst gestionar les compres d'aproximadament 30 cellers, principalment del Penedès.
PUBLICITAT
PUBLICITAT