FLASH
19-07-2003 9:30
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La III Cursa Americana Vila de Cubelles obrirà la festa major petita del municipi avui, a partir de les nou de la nit. El recorregut sortirà de l'esplanada de la plaça del Mercat, i està organitzat pel Moto Club Cubelles. Segons el regidor de Cultura, l'acte és un dels que més interessa a «la joventut local» del municipi, i per això espera una bona assistència aquesta nit.
La festa major continuarà dissabte vinent dia 26 de juliol, amb una cercavila que comptarà amb amb el Viagrot, els Diables Joves i els Diables Grans de Cubelles. L'acte servirà d'estrena a la colla de diablets.
La cercavila s'iniciarà a la plaça del Mercat, a dos quarts de nou del vespre, i ha programat un correfoc en què participaran totes les colles de diables i els timbalers i timbaleres de l'Agrupació de Balls Populars, i els diables de Ribes.
L'última activitat del dia serà un ball a càrrec del grup Soul Machine, a les dotze de la nit, a la plaça de la Vila. Finalment, diumenge 26 de juliol tindrà lloc la XIX trobada de gegants, que reunirà quinze colles geganteres catalanes a Cubelles.
PUBLICITAT
PUBLICITAT