DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ELECCIONS 26-J

Batet demana des de Vilanova la dimissió de Fernández Díaz i De Alfonso o que els cessin en el càrrec


Redacció/ ACN Vilanova i la Geltrú

21-06-2016 22:17

La candidata socialista ha participat aquest vespre en un míting electoral als jardins de Can Papiol amb Patxi López

La cap de llista del PSC per al 26-J, Meritxell Batet, en un míting a Vilanova i la Geltrú amb Patxi López. PSC

La cap de llista del PSC per al 26-J, Meritxell Batet, ha estat contundent en reaccionar a les gravacions de les converses entre el ministre de l'Interior i candidat del PPC, Jorge Fernández Díaz, i el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Daniel de Alfonso. La socialista ha exigit que tots dos "presentin la seva dimissió o siguin cessats de manera immediata". En una reacció d'urgència, ràpida i sense aprofundir més, Batet ha dit, després d'un acte a Vilanova i la Geltrú, que "el que està en risc és el sistema democràtic i la credibilitat d'un govern".

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.