PUBLICITAT
CAMP NOU
26-06-2016 18:19
Els Castellers de Vilafranca van actuar aquest divendres al Camp Nou, a la cerimònia inaugural de la Final de la Lliga francesa de rugbi. Els vilafranquins van completar un 3de8 uns minuts abans que comencés el partit de rugbi francès més important de la temporada. En un Camp Nouple a vessar, el castell dels Verds es va convertir en el més vist en directe de la història dels castells, concretament davant de 99.124 persones. Un cop acabada la seva actuació, el públic de les dues aficions va ovacionar la sortida dels vilafranquins del camp.
Els Castellers de Vilafranca van participar, doncs, en el que es va convertir en el partit entre dos clubs de rugbi amb més espectadors. L'actuació dels vilafranquins va tenir un gran ressò mediàtic i mitjans nacionals i internacionals se'n van fer ressò el dia següent.
Els Verds són una colla acostumada a participar en aquests esdeveniments mediàtics. En són alguns exemples el concert per la Llibertat (2013) o el Gran Premi de Fórmula 1 de Montmeló (2014).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT