FLASH
22-07-2003 7:31
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Patronat Municipal d'Esports de Sitges va organitzar aquest cap de setmana passat el torneig de Campions, una competició que reuneix els guanyadors de les majors lligues de futbol sala de les comarques del Penedès i els enfronta en un quadrangular amb semifinals.
La primera d'aquestes la van disputar la Gran Penya, el representant de Vilanova, i el Ford-Nicolás, el campió de Vilafranca. Malgrat que els de Gerard Roset partien amb el paper de favorits, la bona defensa dels rivals va sorprendre en els compassos inicials, i aprofitant dos contraatacs es va avançar en el marcador amb un còmode avantatge de 2 a 0. Els vilanovins van reaccionar, però la tasca defensiva dels pendesencs els va dur a la victòria definitiva per 3 a 1. En l'altre semifinal l'Assessoria Farrerons no va tenir pietat contra el campió de les Roquetes, l'Acción Vertical, que va acusar les fins a nou baixes amb què es va presentar a jugar. Al final, un partit sense història que es van endur els sitgetans per 6-0.
D'aquesta manera, el Farrerons i el Ford-Nicolás es van enfrontar en la gran final, que va resultar ser un duel vistós i obert on els locals van manar sempre en el marcador. Tanmateix, i malgrat assolir un màxim avantatge de quatre gols que semblava sentenciar la final, els vilafranquins van pressionar i van ajustar el resultat fins al 7 a 5 definitiu que donava el títol a l'Assessoria Farrerons. D'altra banda, en el partit pel tercer i quart lloc la Gran Penya es va adjudicar la tercera posició després de desfer-se sense excessius problemes de l'Acción Vertical, que va ser, finalment, el quart classificat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT