DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Detinguda a Llorenç després que el seu «pit bull» ataqués una dona de 73 anys


EL PUNT

22-07-2003 7:31


La Guàrdia Civil va detenir divendres a la tarda una dona de 47 anys acusada d'un delicte de lesions greus per possible imprudència. La dona té un gos de la raça pit bull que el 12 de juliol passat va atacar una veïna de 73 anys quan passejava amb el seu gos en braços. L'animal de la detinguda va provocar a la víctima ferides greus al braç, i va haver de ser intervinguda a l'hospital de Santa Tecla. Les dues dones es van creuar al carrer Jacint Verdaguer de Llorenç del Penedès i ara la Guàrdia Civil investiga les circumstàncies de l'agressió.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.