Vegueria del Penedès

RETARDS A RODALIES

Restablerta la circulació de trens per una via entre Sitges i Gavà després d'un atropellament a Castelldefels


ACN Sitges

15-07-2016 11:51

S'acumulen retards de més de 45 minuts a l'R2 sud de Rodalies mentre que els trens Regionals i Llarga Distància circulen desviats per Vilafranca

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La circulació de trens s'ha restablert a tres quarts de deu del matí per una via entre Sitges (Garraf) i Gavà (Baix Llobregat) després d'un atropellament a l'alçada de Castelldefels, segons ha informat Renfe. La incidència, que s'ha produït quan passaven uns deu minuts de les nou del matí, està comportant retards de més de 45 minuts als trens de l'R2 sud de Rodalies, mentre que els trens Regionals de les línies R13, R14, R15 i R16 i de Llarga Distància del corredor mediterrani circulen desviats per Vilafranca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.