PUBLICITAT
FESTA MAJOR 2016
22-07-2016 20:33
Els castells tornen a fer acte de presència un any mes a la Daurada Beach Club de la mà dels Bordegassos de Vilanova, que aquest dissabte a les set de la tarda hi actuaran acompanyats dels Minyons de l’Arboç en una actuació que arriba just una setmana abans de l’actuació de la festa major.
L’establiment d’oci de la plaça del Trajo de Garbí torna a apostar per la cultura popular entre les seves propostes per animar les tardes. Per als vilanovins, aquesta serà una oportunitat de seguir completant castells de set i guanyar confiança de cara als objectius per a la diada del 30 de juliol.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT