PUBLICITAT
FLASH
29-07-2003 7:32
El CF Vilanova celebrarà aquesta nit les seves assemblees ordinàries i extraordinàries de socis, a partir de les 19 hores a la sala d'actes de la Universitat Politècnica de Catalunya. Després d'una de les millors temporades del club vilanoví, s'espera una assemblea tranquil·la. L'assemblea extraordinària tractarà una modificació estatutària i la modificació del domicili social. L'assemble ordinària preveu l'aprovació de l'assemblea de l'any passat; a més hi haurà un resum de la temporada passada, integrat per un balanç esportiu, un d'econòmic i les preguntes finals dels socis i la sol·lictud d'aprovació de la gestió de la temporada passada entre altres punts.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT