DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

La Generalitat trenca amb l'Estat per la proposta de pla integral del Delta de l'Ebre


EL PUNT

01-08-2003 10:22

El document inclou grans inversions i proposa que una societat mercantil gestioni el transvasament


La reunió del Consorci per a la Protecció Integral del Delta de l'Ebre (CPIDE) -ens que va sorgir del Plan Hidrológico Nacional- va acabar ahir sense acord entre els representants de l'Estat i els de la Generalitat. El president del CPIDE, Francesc Sancho (CiU), va afirmar que el pla de protecció del delta -que manté el cabal ecològic de l'Ebre en només 100 m/s i vol convertir el CPIDE en una societat mercantil- no conté els mínims necessaris per poder ser objecte de debat. El director del CPIDE, Joaquim Fabra (PP), va lamentar l'actuació de la Generalitat, que es va negar a discutir el pla.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.