PUBLICITAT
FLASH
01-08-2003 10:22
Unió de Pagesos considera que no s'hi han esmerçat els recursos suficients i en critica el retard
El Registre de la Vinya de Catalunya no entrarà plenament en funcionament per la campanya d'enguany, perquè només estaran introduïdes un 25 de les dades. El conseller d'Agricultura va presentar ahir aquesta important eina pel sector, que ha de permetre fer un retrat exactíssim, parcel·la a parcel·la, de les plantacions a Catalunya. La inversió ha estat alta, de 900.000 euros i es presenta com el més avançat d'Europa. Es podrà consultar per Internet i permetrà que les denominacions d'origen planifiquin el conreu en funció de les demades del mercat. D'altra banda, productors i patronal ja negocien el preu del raïm per enguany al Penedès.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT