PUBLICITAT
PATINATGE ARTÍSTIC
29-09-2016 12:42
Les patinadores del grup de Xous Petit de la Fundació han fet aquesta setmana els darrers entrenaments abans que divendres marxin a la ciutat italiana de Novara per participar en el Mundial de Clubs.
Les vilanovines, que van quedar en quart lloc al Campionat d'Espanya de Xous celebrat al febrer a Vilanova i la Geltrú, van obtenir la plaça directa al mundial després de la renúncia del tercer classificar, el Sant Celoni, que va optar per competir a l'europeu.
Amb la coreografia 50% dona 50% contradicció l'equip de Xous Petits de la Fundació intentarà millorar l'onzena posició aconseguida l'any passat en el Mundial celebrat a Cali (Colòmbia)
Davant un nombrós públic, entre els quals hi havia la Regidora d'Esports de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Blanca Albà, i la Presidenta del Patronat de la Fundació Esport base de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, les patinadores i els seus entrenadors van polir els darrers detalls de la coreografia a concurs. Divendres al matí el grup marxa cap a Itàlia per competir dissabte a dos quarts de set de la tarda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT