DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

La Selecció Espanyola Femenina d'Hoquei Patins jugarà la final del Mundial de Xile


Llorens Mateo Vilanova i la Geltrú

01-10-2016 Última revisió: 15-11-2016 9:54

La Selecció Espanyola Femenina d' Hoquei Patins disputarà avui dissabte la final del Campionat Mundial que es juga a Iquique ( Xile) en haver derrotat  a l' Argentina per dos gols a un en el partt de semifinals  que s' ha decidit amb un gol d' or de N. Lee en la pròrroga.

les argentines s' han avançat aviat - minut 4- de la primera part de l' encontre, resultat amb el que ha finalitzat aquest període . En la segona i a manca de  tres  minuts pel final  A. Casarramona ha empatat i portava a les noies de l' A. Dominguez a la pròrroga.

En la mateixa i quan tot semblava que serien els penals els que decidirien l' equip finalista N. Lee - minut 3 de la segona pròrroga -  feia el segon gol que donava el passi a la final que portava a les hispanes a enfrontar-se amb Portugal que s' havia desfet de França per 5 gols a 0 en l' altra semifinal

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.