DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Acción Vertical s'adjudica el 9è Campions de Futbol Sala de la Geltrú


EL PUNT

13-08-2003 7:32


El campió de la lliga de Roquetes, l'Acción Vertical, es va proclamar aquest diumenge passat campió de la 9a edició del Trofeu de Campions de Futbol Sala de la Geltrú, i va impedir d'aquesta manera que La Montserratina revalidés el títol de campió. La final va enfrontar aquests dos equips al pavelló de les Casernes després que s'haguessin classificat en primer lloc dels seus grups en els partits de dissabte. El resultat del partit va ser d'empat a sis, però els roquetencs van ser més eficaços en els llançaments de penals i van aconseguir així emportar-se el trofeu que cada any s'organitza amb motiu de la festa major de la Geltrú.
La final de consolació va ser per al Bar Mónaco, que va sorprendre el campió d'honor, La Gran Penya, amb un rotund 8 a 2, i el Pasifae va quedar en 5è lloc en vèncer per 9 a 8 el campió de primera, el Carlysle.
Altres trofeus que es van lliurar són el d'equip menys golejat, que va ser per al Bar Mónaco amb 9 gols; el de màxim golejador per a Jordi Camacho del Bar Mónaco amb 10 dianes, i el de l'esportivitat per al Pasifae.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.