PUBLICITAT
TOTS SANTS 2016
26-10-2016 11:41
Els cementiris del Garraf esperen la visita d'unes 18.000 persones en els propers dies coincidint amb la festivitats de Tots Sants, segons les dades facilitades des de l'empresa que gestiona aquestes equipaments, Gic de Nomber. Pel que fa al cementiri de Vilanova i la Geltrú, es preveu la visita d'unes 12.000 persones i s'ha organitzat una ruta guiada (L’ànima artística del cementiri), el proper dia 30 al migdia, on es mostraran tombes i panteons d’estil modernista d’artistes com Bonaventura Pollés, i es visitaran els panteons de personatges il·lustres del municipi. Des de l'empresa que gestiona el cementiri, s'ha destacat que enguany s'han fet obres de millora de l'enjardinament de l'equipament i la construcció de 105 columbaris nous.
En el cas de Sitges, els cementiris de Sant Sebastià i Les Pruelles preveuen que el nombre de visitants serà d'unes 4.000 persones i s'han organitzat activitats commemoratives com ara un concert el mateix dia 1 de novembre al cementiri de Sant Sebastià, a més d'una ruta per mostrar les sepultures modernistes d’arquitectes i escultors com Josep Llimona, qe es va fer el passat 23 d'octubre. Enguany, s'han construït 24 nous nínxols a Les Pruelles. I a més, s’han fet millores a l’enjardinament dels dos cementiris sitgetans, segons l'empresa.
Pel que fa al cementiri de Sant Pere de Ribes, que preveu la visita d'unes 2.000 persones, enguany s’han fet obres de millores a l’enjardinament, un nou lavabo d’ús públic per als usuaris i s’han pintat façanes de nínxols.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT