Vegueria del Penedès

FESTIVAL DE CINEMA DEL VI I EL CAVA

Cultivare, el talent penedesenc del Most Festival 2016


Redacció Vilafranca del Penedès

17-11-2016 10:29

L’audiovisual, realitzat per la productora Centset, ha guanyat el premi al millor treball promocional dins la secció Collita 2016

Cultivare, el talent penedesenc del Most Festival 2016. Most Festival

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La peça audiovisual Cultivare, realitzada per la productora penedesenca Centset, va guanyar diumenge el premi al millor treball promocional dins la secció Collita del Most, Festival Internacional de Cinema del Vi i el Cava. Aquest projecte pluridisciplinari parteix d’una col·laboració creativa a tres bandes entre Centset, l’estudi vilafranquí de disseny Ladyssenyadora i Vallformosa/Doménech.Vidal per tal d’elaborar la imatge de dos nous vins del celler.

Cultivare s’ha plantejat com una obra d’art total. De fet, el mot cultivare és l’origen llatí de la paraula cultura i en la creació d’aquesta peça s’hi barregen disciplines ben dispars com la dansa, la música, la plàstica, l’audiovisual, la performance o el mateix procés d’elaboració del vi.
Per a la creació de les etiquetes del vi, i la posterior peça audiovisual, Centset i Ladyssenyadora han comptat amb els ballarins Olga Álvarez i Joan Palau, que van crear una coreografia basada en el cicle de la vinya, i el músic Miguel Marín, que va crear la música original del projecte. Amb el celler com a teatre, i les 5.000 etiquetes del vi Cultivare com a escenari, els dos ballarins dansen sota una pluja de pintura i van tenyint totes les etiquetes amb els seus moviments. La conceptualització de la idea, l’espai i posterior realització ha estat un treball creatiu conjunt de Centset i Ladyssenyadora que ha comptat en tot moment amb el suport del celler de Vilobí.

Pels autors de Cultivare, “el suport que el celler ha dipositat en l’equip creatiu ha estat la clau pel desenvolupament del projecte” i destaquen el fet que en ell “cadascú ha treballat el seu llenguatge per assolir el resultat: una etiqueta única”. Per no quedar-se només en l’ampolla física, donar continuïtat al projecte i complementar l’estratègia de màrqueting del celler, Ladyssenyadora i Centset han creat dues peces audiovisuals: la guardonada amb el MOST (que està pensada per internet i xarxes) i un Making of molt més complet per explicar la transversalitat del projecte.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.