PER SEGURETAT
11-01-2017 22:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'Ajuntament de Calafell ha aprovat l’enderroc de l’antic club Las Palmeras, situat a la carretera C-31, entre Mas Mel i Segur. L’incendi que va produir-s’hi el passat dia de Sant Esteve va malmetre seriosament l’estructura de l’edifici, segons l’informe que han elaborat els serveis tècnics municipals, i representa un perill d’ensorrament.
L’Ajuntament requerirà l’enderroc a l’actual propietari de l’edificació, l’entitat bancària Bankia. Si no obeeix, l’Ajuntament farà l’obra amb caràcter subsidiari i reclamarà al banc el que costi. L’expedient es tramitarà amb la màxima rapidesa, però cal tenir en compte que l’Ajuntament ha de fer un mínim de dos requeriments, amb els terminis que estableix la llei, inclosos els recursos que pugui presentar la propietat, per poder demanar al jutjat el permís per entrar a la finca i demolir-la.
Mentre no es pugui procedir, es tancaran tots els accessos a l’edifici per impedir que hi entrin persones. Cal recordar que l’edifici estava ocupat il·legalment i que els ocupants van tornar-hi a entrar a les poques hores de l’incendi, saltant-se la cinta de policia que prohibia el pas. Per això cal prendre mesures per prevenir riscos.
L’edifici havia estat bar i hostal. Fa una dècada i mitja s’hi va obrir un club de carretera, Las Palmeras, que va tancar temps després. Des de fa uns anys, està buït i havia estat ocupat il·legalment.
PUBLICITAT
PUBLICITAT