PUBLICITAT
400 ALUMNES
25-01-2017 9:09
El proper dilluns 30 de gener, més de 400 alumnes de les escoles del Vendrell (Els Secallets, Pla de Mar, Àngels Garriga, Sagrat Cor, Pau Casals, Àngel Guimerà, Teresina Martorell, Marta Mata i Garbí) celebraran el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. L’acte tindrà lloc a l’Auditori de l’Escola Municipal de Música Pau Casals (EMMPAC), que porta el nom del compositor que fou reconegut universalment no només per la seva música, sinó també per ser un símbol de la lluita per la pau.
L’acte es farà amb dues sessions, una amb inici a les 9:30 h i una altra a les 11 h. Al llarg de tot el matí, els alumnes presentaran els treballs que hauran preparat a les escoles amb anterioritat i que aquest any estan relacionats amb el tema dels refugiats.
Enguany, la lectura del manifest anirà a càrrec de Dàmaris Gelabert. I per acabar l’acte, es farà una cantada conjunta de la peça Al país blanc del Camp d’aprenentatge Pau Casals (Música: David Melgar / Lletra: Gibert d’Artze).
L’acte està organitzat per l’Ajuntament del Vendrell, la Fundació Pau Casals i el Camp d’Aprenentatge Pau Casals amb l’objectiu de donar a conèixer Pau Casals com a músic, però sobretot com a home compromès i activista per la pau.
La UNESCO va proposar que el dia 30 de gener fos el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT