DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CARNAVAL 2017

La música i els mantons posen en marxa el Carnaval de Vilanova i la Geltrú


Redacció Vilanova i la Geltrú

19-02-2017 20:08

El Ball de Mantons i les Comparses de Nit han donat pas a les Competències musicals

Competències musicals. Carnaval de Vilanova i la Geltrú. Ajuntament de Vilanova

El carnaval de Vilanova i la Geltrú ha començat a caminar aquest cap de setmana i ho ha fet de gala. El Ball de Mantons i les Competències musicals han posat en marxa un any més la festa vilanovina. I des de fa cinc anys, les Comparses de Nit exhibeixen al carrer les ganes de festa que té Vilanova i el tret diferencial del seu carnaval, ja que en el primer cap de setmana no inclou ni màscares ni rues. Ara, entitats i particulars es preparen per afrontar el Dijous Gras, que dóna el tret de sortida als actes centrals del carnaval vilanoví.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.