DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

La Plaça de la Sardana tanca aquest cap de setmana les festes majors dels barris


VD

05-09-2003 15:42

El barri de la Plaça de la Sardana afronta aquest cap de setmana la seva festa major, una activitat que tanca les festes de barri que des de principis de l'estiu se celebren a la ciutat. Divendres a la nit s'engegarà el programa d'actes amb un ball a la plaça de les Danses, on se centralitzarà la major part de les activitats de la festa. Dissabte durant tot el dia s'instal.laran atraccions infantils a la plaça i se celebrarà una dels actes més destacats de la festa, el II Memorial de Josep Sampietro de petanca.

L'acte central de festa serà com cada any la revetlla de festa major, dissabte a partir de les onze de la nit, a la plaça de les Danses. Diumenge és el torn dels esports amb una cursa popular a dos quarts d'onze del matí i una passejada en bicicleta al migdia. A partir de les sis de la tarda hi haurà un espectacle infantil, que donarà pas al fi de festa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.