PUBLICITAT
VINSEUM
28-02-2017 17:54
Aquest dissabte, 4 de març, a les 19h, continua la programació musical que organitza la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès amb el quart Tast de Cambra de l’Orquestra de Cambra del Penedès que tindrà lloc a l’Auditori de Vinseum: La Sonata Primavera de Beethoven.
Vinseum i Ajuntament de Vilafranca del Penedès ofereixen aquest cicle que complementa i amplia l’oferta que l’Orquestra de Cambra del Penedès ofereix a l’Auditori Municipal amb uns concerts de format més reduït.
Acostar al públic de Vilafranca i de la comarca música de cambra de qualitat i potenciar la vinculació amb la música d’un espai de la rellevància cultural com Vinseum són els principals valors d’aquesta línia.
La Sonata Primavera de Beethoven és una de les seves obres de cambra més populars i apreciades. Les seves melodies destil·len optimisme i joia i és, sens dubte, una de les peces on trobem el Beethoven més humorístic i enginyós.
Laura Rafecas, violinista titular de l’Orquestra de Cambra del Penedès, ens interpretarà aquesta obra de referència del geni alemany, acompanyada al piano per Marc Torres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT