Vegueria del Penedès

FLASH

El PP es compromet a aconseguir la connexió completa de Gelida amb l'autopista


EL PUNT

16-09-2003 7:33

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


La diputada penedesenca del PP al Parlament, Dolors Montserrat, va anunciar ahir durant una trobada amb periodistes que una de les prioritats per a la pròxima legislatura serà la consecució de l'accés de l'autopista a Gelida. «Ja vam aconseguir obrir l'autopista a Sant Sadurní i ara el repte és Gelida», on segons la diputada el desenvolupament industrial fa necessària aquesta infraestructura. Dolors Montserrat va oferir la mediació dels diputats catalans del PP per aconseguir aquesta obra al govern espanyol «sense tenir en compte el color polític dels alcaldes de torn, perquè el que volem és treballar pels municipis». A Gelida l'alcalde és Miquel Carrillo, d'ERC, i un nou accés també beneficiaria Sant Llorenç d'Hortons, on governen PSC i ICV.
Dolors Montserrat va fer una llarga enumeració d'actuacions de la Generalitat a l'Alt Penedès durant aquesta legislatura, i les va atribuir a la feina parlamentària del PP i el seu suport extern al govern de CiU. Va posar d'exemple de gestió municipal l'Ajuntament de Pontons, on el PP va revalidar la majoria al maig passat.
Durant la trobada, la portaveu del PP al Parlament i número 2 de Josep Piqué a la llista electoral dels populars a Catalunya, Dolors Nadal, va defensar la feina del PP al Parlament durant la legislatura que ara s'acaba i va advertir que el PP aspira, ara del tot, a entrar al govern.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.