POLICIA LOCAL
19-04-2017 15:56
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Una fuita d'aigua destapa diversos robatoris de comptadors a empreses de Vilanova. Segons ha informat la policia local, dijous passat a mitjanit van rebre avís per una fuita d'aigua. La primera trucada feia referència a una fuita propera a una nau situada al carrer de la Terrossa. Els agents recullen el testimoni d'una persona que diu haver vist un home que traslladava dins un carretó de la compra un comptador d'aigua, que havia arrancat prèviament.
A les 00.35 hores la Policia Local rep una segona trucada pel mateix motiu. En aquest cas el comptador sostret correspon a una nau del carrer de la Indústria.
Davant dels fets diverses patrulles realitzen una inspecció a tota la zona i constaten que també falten els comptadors d'aigua de quatre empreses més, ubicades a l'avinguda d'Eduard Toldrà.
PUBLICITAT
PUBLICITAT