PUBLICITAT
FLASH
19-09-2003 7:33
El col·lectiu fotogràfic de Sant Joan de Vilanova i la Geltrú inaugura avui a les deu de la nit una exposició de 160 imatges a la finca Mas Solers (antic Casino de Barcelona). La mostra es podrà visitar fins al 5 de novembre i hi participen 25 fotògrafs del col·lectiu. L'entitat vilanovina organitzarà l'any que ve la Festa de la Fotografia 2004.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT