PSC
24-04-2017 12:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dia 9 d’Abril, mort sobtada de la companya Carme Chacón. Dia 19 d’Abril del 2017, aniversari (es compleix 1 any) de la mort del company Joan Lopez. La Carme, un referent grandiloqüent del socialisme català i espanyol. El Joan, un polític fet i refet que ensenyava als demes.
Els dos, socialistes de dalt a baix. Ella 46 anys, ell 50 anys. Estaven els dos en la plenitud de la seva vida. Els més propers de Carme Chacón, la situaven en un moment immillorable. Els companys i companyes del Joan, el veiem amb tenacitat immensa i de constant lluita a la malaltia que patia.
Socialistes incombustibles, ja portaven recorreguts molts kilòmetres, però encara podien i en volien recórrer uns quants més. La Carme, després de la seva etapa de ministra, va estar a punt de liderar el partit que l’encarnava, el PSOE. Poc li va faltar. El Joan complidor, observador, volia que el partit de la seva vida, el PSC, no trontolles. Des de el municipi, des de la federació, buscava l’equilibri i l’entesa entre els diferents sectors que la família socialista, tenia.
Nosaltres, els socialistes i les socialistes, no els oblidarem mai. Ells que continuïn treballant junts.
PUBLICITAT
PUBLICITAT