DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Pujol recorda el passat industrial de Vilanova en l'inici de les obres de l'Eixample de Mar


EL PUNT

19-09-2003 7:33

El president de la Generalitat, Jordi Pujol, va posar ahir al migdia la primera pedra del nou barri de Vilanova

El president durant els parlaments. fdg/c.castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Pujol va destacar la bona disposició de totes les parts per arribar a un acord en el trasllat de la fàbrica Pirelli


La construcció de l'Eixample de Mar va començar a rodar ahir amb la col·locació de la primera pedra del nou barri de mans del president de la Generalitat, Jordi Pujol. L'acte institucional obre pas ara a l'inici de l'ampliació del barri marítim de Vilanova gràcies a les deu hectàrees de terrenys que allibera la fàbrica històrica de Pirelli amb el seu trasllat als afores de Vilanova. La primera fase de l'Eixample de Mar representarà la creació de més de 230 habitatges d'alta qualitat i la construcció d'un aparcament subterrani amb capacitat per a 300 vehicles. L'acte d'ahir coincideix amb el primer aniversari de l'inici de l'enderrocament d'una part de la fàbrica Pirelli.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.