DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Comença la pavimentació de la segona fase de la Geltrú


VD

20-09-2003 12:59

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Els operaris començaran la setmana vinent les tasques de pavimentació dels carrers Ravalet, Rei Jaume I, Castell, Les Roques i Argenteria, segons ha informat la regidoria de Serveis Viaris i Habitatge de l'Ajuntament de Vlanova. Per aquest motius, des del consistori es demana als veïns de la zona la màxima precaució a l'hora de circular per la zona i es recomana no utilitzar els guals mentre durin les obres. Durant aquesta setmana continuaran les obres de reposició dels diferents serveis del carrer Mascaró, plaça Lledonrs i carrer Sitges; per seguir després pel carrer de la Muralla fins arribar al carrer Fanaler.

Aquesta actuació urbanística respon a la segona fase d'execució del projecte de reurbanització del barri de la Geltrú que l'Ajuntament fa alguns mesos.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.