DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

JUDO

3a jornada de lliga d’Escoles de Judo Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

15-05-2017 18:39

3a jornada de lliga d’Escoles de Judo Vilafranca. Sergio Ros

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Aquest passat dissabte dia 13 es va celebrar la tercera jornada de lliga amb la participació d’un centenar de nens.

Les escoles participants van ser, l´Escola de Judo Vilafranca, Ampa Sant Elies de Vilafranca, Escola de Banyeres del Penedès, Escola de l’Arboç i Col·legi de Torrelavit.

Va ser un matinal de judo on els més petits del club van poder fer el seus primer tast de competició, aquesta estava adreçada a nens des de p3 fins a categoria aleví.

Pel que fa al cap de setmana del dia 6 de maig, a Valencia es va celebrar el campionat d´Espanya de Judo en categoria infantil.

Per part del Judo Vilafranca, representants en tres àmbits diferents, com a competidora, en categoria de -57 kg, Judit Casañas va obtenir una meritòria setena plaça després de guanyar dos combats i perdre dos combats, en la part d’arbitratge, la representació venia de David Ribera i com a seleccionadora catalana de la categoria infantil femenina, Veronica Pujalte.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.