DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els 43 pisos de protecció oficial de Sitges es lliuren per fi als seus joves propietaris


EL PUNT

25-09-2003 7:33

Els habitatges es troben al sector de la Plana, i en principi s'haurien d'haver entregat a l'octubre de l'any passat

Els joves reconeixen que, en cas de no haver optat a aquests pisos, haurien d'haver marxat del municipi


Entre pagar uns 96.000 euros per un pis i desembutxacar-ne més de 240.000 hi ha una gran diferència. D'això en són ben conscients els joves que des d'ahir són propietaris d'una quarantena d'habitatges de protecció oficial a la Plana de Sitges. L'alcalde del municipi, Jordi Baijet, va entregar les claus dels pisos als afortunats ahir, a l'Ajuntament. Els joves -amb un màxim de 30 anys d'edat-, entren als habitatges quasi un any més tard del previst, tenint en compte que el govern municipal anterior va posar com a primer termini d'entrega l'octubre de l'any passat. D'un total de 45 pisos socials, 43 són per a joves, i dos per a minusvàlids de la vila.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.