DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GIMNÀSTICA

El conjunt prebenjamí A es proclama campió del Trofeu Barcelona Comarques


Redacció Vilafranca del Penedès

15-06-2017 12:26

Tres conjunts del Club Rítmica Vilafranca va participar a la final del Trofeu que es va celebrar a la ciutat de Cardedeu el passat diumenge dia 11 de juny

El conjunt Prebenjamí A. Eix

El primer conjunt en participar va ser el conjunt Prebenjamí A, format per Txell Picas, Ona Picas, Mariona Torrents, Jana Torrents, Isona Anfruns i Sheila Fernández que van assolir la primera posició.

Posteriorment, va ser el torn del conjunt Aleví nivell B format per les següents gimnastes: Eva Buighas, Carlota Gonzàlez, Aina Ojeda, Carla Cuscó, Paula Rodero, Laura Puig i Fiona Fernández.

Finalment, va ser el torn del conjunt Benjamí nivell B format per a les següents gimnastes: Carla Munné, Clàudia Vallés, Helena Romero, Janna Rubires, Maria Troyano, Laia Pujol i Júlia Salvà.

Totes aquestes gimnastes, juntament amb la resta d’esportistes de l’entitat, seran presents al festival de final de temporada que es celebra aquest divendres al pavelló de la gamba a les 21hores. Esteu tots i totes convidades.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.