DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Sort diversa en les presentacions a casa dels equips de l'Esportiu


EL PUNT

30-09-2003 7:22

Els conjunts masculins van guanyar, però el femení va perdre contra el Sabadell

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


L'equip femení del CE Vilanova i la Geltrú no va poder sumar-se aquest diumenge a la ratxa de victòries assolida pels conjunts sènior masculins de la capital del Garraf. Les jugadores del CEVG van caure a casa per 25 punts contra el CN Sabadell, en el seu debut a la copa Catalunya femenina. El CE Vilanova masculí va guanyar a la seva pista contra el CB Valls, per 88 a 82. El sènior 2 del CEVG va superar el Gelida 80-76.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.