DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CIVISME

Actes vandàlics a la piscina de Sant Sadurní la nit de Sant Joan


Redacció Sant Sadurní d'Anoia

29-06-2017 9:49

Des de l'Ajuntament es demana a la ciutadania compromís amb el civisme

Actes vandàlics a la piscina de Sant Sadurní la nit de Sant Joan. Ajt Sant Sadurní d'Anoia

La nit de Sant Joan es van produir diversos actes de vandalisme a les instal·lacions de la piscina municipal de Sant Sadurní d'Anoia. Més enllà de desperfectes al mobiliari i alguns elements de la instal·lació, aquestes accions suposen un increment en les despeses de manteniment dels equipaments municipals. Cal agrair l'esforç i dedicació dels serveis municipals per tal que la piscina recuperés la seva imatge habitual i obrís les seves portes amb normalitat el dissabte al matí.

Des de l'Ajuntament es lamenta aquestes accions que perjudiquen a tots els sadurninencs i sadurninenques i es demana a la ciutadania compromís i respecte, que inclou també la denúncia dels actes incívics i vetllar entre tots la vila.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.