DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FUTBOL

20è Aniversari del Club d’Esports Base Olèrdola


Redacció Olèrdola

04-07-2017 13:22

Club d’Esports Base Olèrdola. Eix

Aquest proper dissabte 8 de juliol el Base Olèrdola té previst celebrar els actes centrals del 20è Aniversari del Club d’Esports Base Olèrdola (1996/97 – 2016/17).

Al matí de dissabte tindrà lloc el Primer Torneig 'Pol Masip'. Torneig triangular per recordar al jugador del Club de categoria aleví, Pol Masip Rodríguez, que l’abril del 2016 ens va deixar després de dos anys de lluita contra la malaltia del càncer.

El format serà d’un torneig triangular a la zona esportiva municipal “Els Pins” de Moja de categoria infantil.

Hi participaran els Clubs: Vilanova Geltrú, C.F., la Fundació Esportiva Atl. Vilafranca i el Base Olèrdola. Els tres clubs hi participaran amb els equips de primera divisió.

Els partits seran a les 10h, a les 11h i a les 12h. A les 13h es farà l’entrega de trofeus.

De 17:30h a 20:00h, hi haurà una jornada de portes obertes als camps de futbol, els entrenadors /monitors del Club, organitzen activitats obertes a tothom relacionades amb el futbol.

I a partir de les 21:30h a la pista esportiva de Moja (en cas de pluja es farà al local de Moja), tindrà lloc el sopar de celebració del 20è aniversari i final de temporada 16/17, en acabar el sopar una entrega de records per a tothom i s’acabarà la celebració amb ball a càrrec d’un dj.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.