DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Amplien el casal de Vilobí per guanyar un espai juvenil i un per a gent gran


EL PUNT

03-10-2003 7:33

L'Ajuntament confia que les obres estaran acabades a final d'any

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


L'Ajuntament de Vilobí del Penedès ha començat les obres d'ampliació del casal social que permetran dotar l'espai d'equipaments d'una sala polivalent per a gent gran i una per a joves, i situar el bar al centre del complex. Actualment, la gent gran només disposa d'una petita sala on poden fer poques activitats i el bar és molt petit. L'alcalde, Joan Esteve, creu que aquesta obra juntament amb altres remodelacions previstes a la zona canviaran l'entrada del poble.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.