DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

L'Associació Catalana de Fibromiàlgia estrena seu al Garraf


EL PUNT

07-10-2003 7:33

L'entitat compta ja amb uns quaranta socis, i es troba al TOC, a Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


L'Associació Catalana d'Afectats de Fibromiàlgia va presentar ahir la seva delegació al Garraf, situada al TOC. L'acte, a la UPC, va comptar amb la presència de la presidenta de l'ACAF, Hermínia Corbella, el regidor de Serveis Socials de l'Ajuntament de Vilanova, Josep Maria Lahosa, i la regidora de Sanitat, Sole Fernández. Xerrades informatives, grups d'ajuda mútua i teràpies alternatives són algunes de les activitats que ofereix l'associació als malalts i al seu entorn.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.