OCUPACIÓ IL·LEGAL
26-08-2017 8:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local de l'Arboç i els Mossos d'Esquadra han desallotjat i precintat aquesta setmana l’antiga nau de l’empresa Elfe, situada als afores del municipi, a la carretera de Banyeres. Des de l'Ajuntament de la localitat s'indica que l’actuació policial ha comptat "en tot moment" amb el suport directe del consistori, així com que ha permès "evacuar i clausurar" aquest edifici abandonat "que era utilitzat per un grup de presumptes delinqüents". Segons la mateixa font aquest grup de persones, que ja hauria abandonat el municipi, seria responsable de diversos incidents i robatoris ocorreguts al poble al llarg dels darrers mesos.
L'alcalde de l’Arboç, Joan Sans, ha posat en valor “la tasca curosa i professional” de la policia durant tot el procés. El desallotjament i tancament dels accessos de l’antiga nau industrial de l’empresa Elfe, propietat de tres entitats bancàries, suposa, segons l'Ajuntament, la culminació d’un "llarg procés legal" que s’ha gestat al llarg dels darrers mesos.
PUBLICITAT
PUBLICITAT