DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

L'HIVERN S'ACOSTA

Baixada de temperatures i neu en cotes altes del Pirineu


ACN Barcelona

15-09-2017 15:32

Per sobre els 2.300 s'han registrat entre 5 i 8 centímetres de neu

Imatge de dos persones al Port de la Bonaigua on tot just s'ha emblanquinat. Imatge del 15 de setembre del 2017. ACN

Les prediccions s'han complert i la baixada de temperatures s'ha notat arreu i aquest divendres són entre 10 i 15 °C més baixes respecte ahir. A cotes altes del Pirineu s'han registrat temperatures per sota zero com és el cas del Port de la Bonaigua (2.266 metres) han arribat a -0,6 i a Espot (2.519 metres) han arribat a -1,3 °C. Pel que fa a la neu s'ha deixat beure per cotes superiors als 2.000 metres i entre els 2.300 i els 2.500 metres s'han registrat entre 5 i 8 centímetres de neu. A llocs alts la visibilitat és molt dolenta, motiu pel qual cal anar amb precaució. Està previst que el descens de temperatures continuï, de la mateixa manera que el fred i els ruixats.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.