DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Un vilanoví, detingut per un robatori a Torredembarra


EL PUNT

09-10-2003 7:33


La Guàrdia Civil de Llorenç del Penedès va detenir dimecres un veí de Vilanova de 29 anys com a presumpte autor d'un robatori amb força a les coses en un xalet de Torredembarra. El suposat delinqüent, Rachid R., es va endur targetes de crèdit i un vídeo entre altres efectes. El detingut va ser localitzat a la carretera TP-2125, al terme municipal de Banyeres del Penedès, i va passar a disposició judicial del jutjat número dos del Vendrell.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.