DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Manifestació a Vilafranca de suport als presos polítics.


EL PUNT

09-10-2003 7:33

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


Una seixantena de joves es van concentrar dimarts a la nit davant l'Ajuntament de Vilafranca reclamant la llibertat dels presos polítics catalans. Els manifestants es van posicionar contra el judici que se celebra aquests dies a l'Audiencia Nacional i demanen la llibertat dels nou catalans jutjats, a més de l'abolició de la llei antiterrorista i que s'acabi la repressió de la dissidència. La iniciativa és del Col·lectiu de suport a presos polítics.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.