DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Funden al Vendrell la confederació empresarial del Baix Penedès, tal i com recomana el pla estratègic


EL PUNT

10-10-2003 7:33


Un grup d'empresaris de la comarca del Baix Penedès acaba de constituir la primera confederació empresarial de la comarca. El grup, que compta amb vuit socis fundadors, es va constituir a principis de setembre i està pendent de la legalització del col·lectiu. El grup es va donar a conèixer ahir per primer cop de manera pública a l'estand que tenen a la Fira de Santa Teresa del Vendrell, situat a la plaça Tobies. El president de la nova patronal empresarial, Juan Jesús Espina, explicava ahir que «la comarca del Baix Penedès ja té prou entitat i ha crescut força per tenir una patronal específica». Fins ara, només hi havia una associació empresarial amb seu a Calafell.
La setmana que ve, la nova confederació empresarial té previst mantenir trobades amb l'Associació d'Empresaris del Garraf, Alt i Baix Penedès (ADEG) i amb la Unió Empresarial del Penedès (UEP). A causa de la manca de presència d'una associació empresarial a la zona, moltes empreses del Baix Penedès, sobretot de Cunit i Calafell formen part de l'ADEG. «Aquestes empreses s'hi afiliaven per proximitat, però cal tenir en compte que l'ADEG té la seva seu social a Vilanova i la Geltrú i la UEP a Vilafranca del Penedès i les empreses de la comarca fan les seves gestions a la demarcació de Tarragona», segons Espina. Els empresaris fundadors de la Confederació Empresarial del Baix Penedès expliquen que la creació de la patronal és una conseqüència «lògica», ja que aquest aspecte és una de les recomanacions del pla estratègic del Baix Penedès, on van participar en la seva redacció.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.