EL BOSQUET
24-10-2017 18:43
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dijous a la tarda el Secretari General de l’Esport de la Generalitat, el vilanoví Gerard Figueras, visitava Olèrdola amb el propòsit de recolzar el naixement del CF Sant Miquel. En la recepció a l’Ajuntament d’Olèrdola Figueras ha estat rebut per una àmplia delegació del club, integrada per preparadors, jugadors i junta. També ha participat en nom de l’equip de govern municipal la regidora Anna Boada, així com una representació de la Federació Catalana de Futbol, encapçalada pel seu delegat territorial al Penedès-Garraf, Manel Duran.
Figueres encoratjava al club i en destacava tant la seva vocació formativa com el propòsit de servir per a cohesionar el poble El Secretari General de l’Esport assenyalava que prenia “bona nota” de la necessitat de millorar les instal·lacions que li havien transmès des del club. Així , indicava que s’havien compromès amb l’Ajuntament i la Federació a fer tot allò que fos possible per a obtenir recursos que permetin la instal·lació de gespa artificial al camp d’El Bosquet de Sant Miquel.
El president del club, Santi Pardo, es mostrava satisfet per la visita de Figueras i subratllava la importància de rebre el seu suport en l’inici de la trajectòria de l’entitat. Pardo també posa l’accent en què la millora del camp de futbol amb la instal·lació de gespa artificial permetria atendre una necessitat del poble i afavoriria que els infants i joves de Sant Miquel fessin una activitat conjunta.
Creat aquesta temporada, el club ha inscrit en competició federada a tres equips, dos de categoria juvenil i un d’aleví. Com a mostra d’agraïment per la visita, el club va regalar-li a Figueras una samarreta de l’equip amb el número 12.
PUBLICITAT
PUBLICITAT