DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COL·LABORACIÓ CIUTADANA

Detingut un home de 48 anys a Vilanova per una presumpta agressió sexual


Redacció Vilanova i la Geltrú

07-11-2017 18:04

La trucada de diversos testimonis van alertar la policia local d'un possible cas d'agressió sexual a una noia de 28 anys

Imatge general de la plaça de la Immaculada Concepció. Google Maps

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La policia local de Vilanova ha detingut un home de 48 anys per una presumpta agressió que va tenir lloc el passat dijous. A les 20.36 hores la Policia Local va ser alertada d'un possible cas d'agressió sexual a la plaça de la Immaculada Concepció.

La trucada de diversos testimonis van informar que un home de 48 anys havia agredit sexualment una noia de 28 anys, tocant-li els pits i intentant fer-li un petó sense el seu consentiment, segons fonts policials. La jove va ser traslladada a les dependències policials per fer la corresponent denúncia i el presumpte agressor va ser detingut pels agents.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.