FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAMPINGS
28-11-2017 9:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Restaurant Mas Roquer del càmping Vilanova Park ha estat premiat amb el guardó de Milllor restaurant de càmping de Espanya. La distinció va ser lliurada la setmana passada a Madrid en la Gala de la Federación Española de Campings.
Trenta càmpings de tot Espanya optaven a les diferents categories dels premis, que es van lliurar per primera vegada. La Federación Española de Campings va voler reconèixer a totes les empreses que inverteixen per oferir unes instal·lacions de qualitat. El director del Restaurant Mas Roquer, Juan Martínez Soto, va ser l'encarregat de recollir el reconeixement.
La primera edició de la Gala de Campings de España va reconèixer també els millors càmpings accessible, familiar, de platja, d'interior, per trajectòria professional, el més valorat, amb encant, innovador, el més original i sostenible.
PUBLICITAT
PUBLICITAT