DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Segon seminari estatal de famílies d'homosexuals a Vilanova


EL PUNT

24-10-2003 7:33


El centre cívic de la Collada acull dissabte el II Seminari Estatal de Famílies per a la Convivència Heterosexual i Homosexual que organitza l'AMPGIL. Entre les activitats destaca una xerrada a càrrec del doctor en Sociologia, Òscar Guash, que començarà a dos quarts de cinc de la tarda. Més tard es projectarà la pel·lícula Get Real. La secció local de l'Associació de Mares i Pares de Gais i Lesbianes (AMPGIL) es va crear fa un any i té la seva seu al centre cívic de la Collada.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.