PUBLICITAT
FLASH
31-10-2003 7:31
La Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana (CAL) celebra aquesta nit al teatre Cal Bolet de Vilafranca la cloenda del Correllengua amb un concert de Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries, que tindrà lloc a dos quarts de dotze de la nit. Al vestíbul del teatre es podrà visitar l'exposició Jo també el denuncio, en què la CAL protesta contra la repressió cultural, lingüística i política als Països Catalans.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT